četvrtak, 18. lipnja 2015.

30 days challenge? Who's in?

Za početak, želim vam svima ugodnu večer! :D
Moja je pomalno stresna i ne mogu dočekati da legnem... Na nogama sam doslovce od 6, a u međuvremenu sam obavila vježbe iz programiranja (još jedan kolegij riješen, jej! :) ), ošišala se, spremila ručak, svašta nešto! :)

Prvi put sam bila kod kvartkovske frizerke (odlučila sam se na šišanje izmučenih vrhova trostrukim farbanjem u mjesec dana) i vidjevši Macadamia i ostale "kvalitetne" proizvode stekla sam određenu dozu povjerenja. Osjećam se lakša za 7-8 centimetara kose, mada mi je sad žao kao i svaki put poslije ovakvog pothvata, sretna sam jer mi kosa izgleda zdravije i smatram da joj je ovo dobrodošlo (i inače je bilo vrijeme za šišanje, obavljam to svaka 3 mjeseca). Ali, narast će. Biotin in my <3.

Anyway, poanta ovog posta je...

KOLEKTIVNA MOTIVACIJA!

Izazivam vas, sve, kao i sebe da posvetite vrijeme sebi i svom zdravlju, zdravom načinu života, sa što manje stresa (koliko je to moguće u današnjem stilu života), a što više smijanja! :D

Dakle, konkretno, ovo sam zamislila kao tridesetodnevni put do zadovoljnije sebe. To uključuje više kretanja, vježbanja, manje junk fooda, a više voća i povrća kojem upravo stiže vrhunac! :)
Pisat ću i o dodacima prehrani koje koristim, jer mi se često čini da me ljudi blijedo gledaju kad vide što uzimam ("Tell me why??").

Mislila sam stavljati postove na dnevnoj odnosno tjednoj bazi sa obrocima te dodatnim savjetima, naravno i vaši savjeti su dobrodošli, zapravo im se čak radujem. :)

I za kraj, jedna u kojoj se potpuno pronalazim:

Sad but true! :D

Što mislite o ovom? Hoćete li mi se pridružiti?

(sve fotografije (osim prve, logično) su preuzete sa weheartit.com)



Nema komentara:

Objavi komentar