utorak, 14. srpnja 2015.

Ultra Europe festival 2015

Obožavam elektronsku glazbu. Volim Split. Zaljubila sam se u festivale. Što više reći?
Na Ultri sam bila i prošle godine i usudila bih se reći da je ove godine bilo za nijansu bolje! :)
U ovom postu ću kroz slike dočarati svoj doživljaj ovogodišnje Ultre.

Ultra se u Hrvatskoj, točnije Splitu održava od 2013., a sve je počelo u Miamiju davne 1999. godine. Ovo je jedan od najvećih festivala u ove vrste glazbe te je savršena prilika za uživo poslušati neke od najboljih svjetskih DJ-a.

Odlazak na Ultru planiram još od prošle, pa tako i završetkom ove, planiram odlazak na Ultru 2016.! Can't wait.
Iako karte nismo kupili do zadnjeg, što se kasnije pokazalo kao odlična ideja, na nagradnoj igri sam osvojila trodnevnu VIP kartu. Zašto smo čekali do zadnjeg s kupovinom karti? Jer smo naposlijetku za 500 kn ulovili dvije jednodnevne karte, što nam je bilo dovoljno jer radi obaveza nismo mogli posjetiti 1. i 3. dan. :(

Petak popodne. Karte spremne. Čekamo vlak. Put je trajao nekih 8 h, taman za odspavati.
U Split smo stigli oko 6 ujutro. And here I am, razbuđivanje u starom dijelu, čekajući da se otvori trgovina. :D
Prošetali smo predivnim Splitom...

...i, naravno, dan proveli na Bačvicama.
Pogled u daljinu. Just chillin'. :)
"Lančić" koji imam na glavi je iz H&M. Flash tattoos all over. :D
A onda je došlo vrijeme za odlazak do Poljuda. Što se tiče outfita, išla sam na jednostavno i udobno. Haljinica je iz New Yorkera, a na nogama imam crne starke koje su samnom proživjele i Ultru 2014. Baš zbog toga su mi još draže.
Ulaznice smo zamijenili za narukvice i krenuli prema ulazu gdje nas je dočekala hrpa žaštitara, policije. Detaljan pretres stvari....
No, nismo imali nikakvih problema, logično. :D
Stigli smo u trenutku kad je na stageu bio Dash Berlin i cjelokupna situacija se tek počela zahuktavati.
Vjenčić na glavi je ponovno iz H&M-a.
 Domaća ekipa! :D
Upoznali smo brdo ljudi i napravili još više fotki koje ostaju u privatnoj arhivi. Ovo su dvije random. :)
 Drugi dan je završio fenomenalnim Arminom Van Buurenom, koji mi je jedan on najdražih DJ-a. <3 <3
Thank you, Armin!

Nadam se da sam prenijela bar dio svog doživljaja. Ako volite ovu vrste glazbe, svakako posjetite Ultru iduće godine.
Upoznala sam punooo divnih mladih ljudi. Poljud je bio prepun ljubavi, pozitivne energije i prijateljstva.

This is where I fell alive. This is where I belong.

 

Nema komentara:

Objavi komentar