nedjelja, 6. prosinca 2015.

Favoriti mjeseca studenog

Bok svima!
Prije svega par dana smo zakoračili u najčarobniji mjesec - prosinac. Sve navodi na to da je vrijeme za još jedan post sa omiljenim stvarčicama iz prošlog mjeseca.
PS Ovaj mjesec je lista favorita nešto kraća, jer radi raznoraznih obaveza nisam u mogućnosti posvetiti se otkrivanju novih proizvoda i uživanju u istima.

Makeup
Maybelline Lash Sensational maskara
Čim ju više koristim, sve mi je draža. U početku je bilo iznimno teško raditi s njom radi vodenjaste teksture. Sljepljivala bi mi trepavice i bila bih zapackana doslovce posvuda. Sad je stvar s njom u potpunosti drugačija i sve mi se više sviđa. 

Essence olovka za oči - 01 Black Fever
S obzirom da mi je nedavno ponestalo crne olovke, ovo je bilo prvo što mi je došlo pod ruku i moram priznati da je nadmašila moja očekivanja. Ultra crna boja, odlična pigmentacija, jedino smatram da bi se moglo poraditi na postojanosti. 

Wet'n'Wild ruž - Hot Red
Ovaj ruž sam već spomenula u članku s omiljenim proizvodima za njegu zuba i usni. I dalje ga jednako volim, ako ne i više. Ponovno, odlična pigmentacija i njega su ono što obožavam kod njega. Da, zaista ne isušuje usne i nećete ga ni osjetiti na usnama. 


Njega lica
Ulje čajevca
Ovo čarobno ulje je ono što me spašavalo od neprijatelja na licu. Djeluje antibakterijski te se aktivno bori protiv crvenila i nepravilnosti na licu, a s druge strane ne isušuje niti iritira lice. 

Balea gel za pranje lica
Balein rozni gel smatram jeftinom i dojstojnom zamjenom za La Roche Posayov gel za umivanje lice. Nježan je i ne isušuje kožu. Odlično očisti kožu, sve ostatke makeupa i tragove umornog dana, te ju ostavlja svježom. 

Moda i dodaci

Košulja H&M
Inače ne nosim često košulje, no ova mi je baš zapela za oko. Nosim ju na tamne traperice, no odlično se slaže i na suknjice! 
Maska za mobitel Bershka
Maska na mačke! Tko bi odolio? :D 
Kupila sam ju u Bershki po cijeni od 69 kn.

Random
Lanterna iz JYSK-a
Obožavam mirisne svijeće i sve pripadajuće. Ovu "lampicu" sam pronašla u JYSK-u za svega 15 kn. Zaista daje Božićni ugođaj. Trenutno ju kombiniram sa svijećama s mirisom lavande. 

Cedevita zeleni čaj s đumbirom 
Ne sjećam se koliko puta sam već spomenula kako obožavam čajeve. Ovo je jedan od mojih all time favorita. Instantno podiže energiju i opušta. :) 
Svakako ga isprobajte ako ste ljubitelj zelenog čaja ili đumbira. 

To bi bilo to. 
Do idućeg posta šaljem :*

I jedna prigodna... :)

Koji su Vaši favoriti iz studenog? Jeste li isprobali ili biste voljeli isprobati nešto od navedenog?

Nema komentara:

Objavi komentar