subota, 7. veljače 2015.

Lee Stafford proizvodi za kosu

Lee Stafford proizvodi jedni su od meni omiljenih. Ono što me prvo privuklo je, naravno, ambalaža. Za LS sam prvi puta čula na Youtube-u gdje je jedna od beauty guru-a recenzirala njihov šampon za toniranje kose. Osim preparata za kosu, u njihovoj ponudi nalaze se i uređaji za oblikovanje kose. U ovom postu predstavit ću nekoliko proizvoda o kojima imam uglavnom samo pozitivne kritike.







Prvi proizvod koji sam ikad kupila i koristila bio je Bleach Blondes Shampoo čiju sam detaljnu recenziju već napisala (link). I dalje stojim kod svega što sam navela u tom postu pa neću duljit.
Trenutno koristim peto ili šesto pakiranje i planiram ga kupiti ponovno. Ono što me oduševilo kod ovog šampona je sjaj kose, s obzirom da mi njegovo toniranje i uništavanje žutih tonova više nije primarna funkcija jer sam prestala bojiti kosu. Uvijek poslije pranja kose ovim šamponom imam osjećaj kao da sam upravo izašla iz salona, a tko ne voli taj osjećaj? :-)
U zadnje vrijeme volim ga pomiješat s "običnim" šamponom i ostaviti na kosi do 5 minuta kod svakog pranja.






S obzirom na oduševljenje šamponom, odlučila sam isprobati i pripadajući regenerator (nažalost, ne postoji maska iz ove linije)  Bleach Blondes Conditioner. On je također lila boje, no mnogo je svijetliji od spomenutog šampona. Lijepo omekša kosu te ju ostavi svilenkastom i nahranjenom. Za ovaj regenerator potrebno je izdvojiti isto kao i za šampon (ovisi o prodajnom mjestu) 60-70 kn. Originalna cijena u Douglas-u bila je 79.90 kn, no ja sam ga kupila za vrijeme -50% akcije na cjelokupan asortiman tako da sam ga platila samo 39.90 kn. Mislim da se definitivno isplatilo!
ps. Postoji i linija za brinete! ;)

Sastav:























Slijedeći proizvod koji ću spomenuti u ovom postu je također šampon. Riječ je o Poker Straight Shampoo, kojeg sam kupila u manjoj verziji od 75 ml, čisto za probu. Moja kosa je prirodno ravna, ali sam htjela nešto što će ju dodatno zagladiti. Koristila sam ga nekoliko puta i zaista ispunjava očekivanja, ali ga je nešto teže raspodijeliti po kosi. Jedna stvar koju moram napomenuti je da sam s ovim šamponom smanjila razmak između pranja, odnosno primjetila sam da mi se kosa više masti, što sam i očekivala jer je to bio slučaj kod svih šampona za "ravnanje" kose. Kao i svaki Lee Stafford proizvod, ovaj šampon ima predivan miris koji se zadržava na kosi. Njega sam također kupila na -50% po cijeni od 12.90 kn (originalna cijena je 25.90 kn).


















           





Slijedi sprej za sjaj, odnosno Lee Stafford Spray Shine koji obećava sjajnu kosu bez "greasy" izgleda. Kosa s ovim zaista izgleda sjajno, ali treba biti pažljiv s doziranjem inače bi mogli završiti s kosom u "rezancima", odnosno ipak zamasti kosu ako ga stavite previše. Osobno ga najviše volim našpricati na dlanove i onda nanijeti na kosu. Za sad ga ne planiram ponovno kupiti jer sam pronašla nešto bolje (DeHumidifier-u nastavku posta). Također sam uzela manju verziju, čisto za probu, po cijeni od 12.90 kn (originalna cijena je bila 25.90 kn).







Isprobala sam i njihov Dry Shampoo, odnosno suhi šampon. Ovo je jedan od mojih najdražih proizvoda za kosu. Definitivno ću kupiti full size verziju. Osim ovoga, isprobala sam i Schaumim Cotton Fresh suhi šampon. Kad bi ih uspoređivala LS Dry Shampoo je definitivno pobjednik, u svakom pogledu. Prvo što me kod Schaume zasmetalo, a kod LS-a oduševilo je miris, a zatim i sam učinak. Ono što bi moglo smetati osobe s tamnijom kosom je to što lagano ostavlja bijeli trag (ništa strašno), ali postoji i verzija za tamnu kosu. S druge strane, to je odlično za svijetlo plavu kosu, jer prikrije izrast. :D
I ovaj proizvod također planiram kupiti u full size izdanju, iako mislim da će mi ovo pakiranje izdržati još neko vrijeme jer ga koristim vrlo rijetko. Kao i nekoliko prethodnih proizvoda, platila sam ga 12.90 kn.
Ukoliko koristite suhe šampone, definitivno preporučam. ;)


Mislim da iduća slika govori dovoljno! :) Radi se od DeHumidifier-u, odnosno proizvodu koji spašava kosu od "vlage" u zraku."Ukroućuje" i zaglađuje frizzy kosu te ju zadržava ravnom. Ako ravnate kosu, onda je ovo svakako proizvod koji bi preporučila, ali isto tako i ako imate muke sa frizzy kosom, odnosno, ako svaka dlaka ima svoju filozofiju i ide na svoju stranu. Ja sam si napravila zalihe! :)
I što je najbolje od svega, za raliku od Spray Shinea, ovaj proizvod neće dodatno otežati i "zamastiti" kosu.
 

I poslijednji proizvod u ovom postu, last but not least, je Poker Straight sprej za zaštitu kose kod peglanja. Iako ne peglam kosu često (manje od 2-3 puta mjesečno), bitno mi je da zaštitim kosu jer sam opet u fazi puštanja. Ne znam koliko je efikasan po pitanju zaštite, jer uz njega koristim i TIGI Rockaholic sprej, sigurna sam da pomaže kod ravnanja! S jedne strane sam ga nanijela, dok s druge nisam. Rezultati su bili zapanjujući! Na strani na kojoj sam ga koristila, pegla je doslovce klizila po kosi, kosa se lakše ravnala te je izgledala sjajno i zdravo. Osim efekta na kosi, oduševljena sam i mirisom, voćni je i osvježavajuć! :-)
Opet, uzela sam manju verziju, za probu, iako mislim da će mi i ovo biti dovoljno jer ga ne koristim često, ali svakako ću ga opet kupiti. Cijena je bila 12.90 kn (25.90 kn originalna).


Poker Straight sprej toplo preporučujem curama koje peglaju kosu, ali i onima koje ravnaju kosu pomoću fena i četke. Uz sve navedeno, bitno je spomenuti da će kosa dulje ostati ravna. Ovo i Dehumidifer su postali moj must have proizvodi kad želim potpuno ravnu i zaglađenu kosu.


Jeste li isprobale Lee Stafford proizvode?

Nema komentara:

Objavi komentar