utorak, 11. studenoga 2014.

Lee Stafford Bleach Blondes Shampoo

Ukoliko ste plavuša, silver odnosno ljubičasti šampon bi trebao biti dio Vaše rutine. Navedeni šamponi ljubičaste su boje, koja neutralizira neželjene žute i brassy tonove. Laički rečeno, ljubičasti šamponi služe za njegu i osvježavanje boje između odlazaka frizeru/farbanja.



Konkretno, Lee Stafford Bleach Blondes šampon može se koristiti na izbijeljenoj, kosi sa pramenovima i prirodno plavoj kosi.Ostavlja kosu sjajnom, čistom i obnovljenom, a boju osvježenom. Štiti boju od oštećenja nastalih pod utjecajem topline, UV zraka i oblikovanja. Optimalno je koristiti ga jednom tjedno, te ne ostavljati predugo na kosi (oko 30 min) jer biste inače mogli završiti s ljubičastim odsjajem. Doduše, ja ne vidim ništa loše u tome, iako me prvi put bilo strah rezultata, pa ga ostavljam na kosi preko noći. Ujutro se budim sa sivo-ljubičastom kosom, ali nakon ispiranja, stvar se iznormalizira, a kosa bude predivna! ;)



Iako već neko vrijeme ne bojam kosu, Lee Stafford Bleach Blondes šampon koristim jednom u dva tjedna. Razlog je jednostavan: sviđa mi se način na koji mi kosa izgleda poslije upotrebe, mekana je i sjajna.



Ovo je jedan od dva silver šampona koje sam koristila te ga ne planiram mijenjati još neko vrijeme s obzirom da sam zadovoljna rezultatom.



Miris je identičan kao i kod svih drugih Lee Stafford proizvoda, po meni je ugodan.

Sastav:
Nijansa:



Za cijenu od 60-ak kuna dobije se količina od 250 ml, čiji je rok trajanja 24 mjeseca od otvaranja.
Lee Stafford proizvodi dostupni su u Muller i Douglas parfumerijama.

ps. Trenutno je cjelokupni Lee Stafford asortiman -50% u Douglas parfumerijama! ;)

Za kraj mali sneak-peek - slijedi na blogu:






Nema komentara:

Objavi komentar