srijeda, 10. rujna 2014.

All about my hair

Background

Posljednjih nekoliko godina posebnu pažnju poklanjam njezi kose. Razlog tome je bio bojanje kose i svakodnevno korištenje topline. Moja prirodna boja kose je plava koja je s vremenom počela prelaziti u pepeljasto plavu, odnosno dirty ash blonde. Prije 4 godine, odnosno 2010. sam prvi put obojala kosu s Pallete A10 bojom. Bila sam zadovoljna rezultatom, ali ne i kvalitetom kose. Nakon nekoliko mjeseci odlučila sam se vratiti na prirodnu boju što sam i uspjela. Pri tome mi je pomogao i John Frieda Sheer Blonde regenerator čiju sam recenziju napisala na Šminkerici.


Ponovno, bila sam zadovoljna rezultatom, ali sam htjela promjenu. Prošlo ljeto ponovno sam koristila istu boju za kosu, ali ovaj put sam bila manje zadovoljna rezultatom. Za moj ukus, bilo je to previše žutih tonova koji nisu imali vezu s baby blonde nijansom koju sam htjela.

(gornja slika je na vanjskom svjetlu, donje dvije su na unutarnjem)

Počela sam korisiti silver, odnosno ljubičasti šampon čija je namjena neutraliziranje žutih tonova. Točnije radilo se o Lee Stafford Bleach Blondes šamponu (detaljnije u nastavku). U međuvremenu sam samo nekoliko puta obojala izrast koji se sad već stopio s ostatkom kose, za što smatram da je zaslužno sunce. Trenutno sam zadovoljna bojom kose, ali i dužinom. Unatoč tome, ponovno sam se odlučila vratiti na prirodnu boju kose. Sve što trebam u narednom periodu su kvalitetni proizvodi za njegu kose i punooo strpljenja! :)


Routine

Moja trenutna rutina se sastoji od sljedećih proizvoda: 

Kosu šamponiram dva puta. O L'oreal Everpure šamponu već sam pisala u Summer Empties postu i još uvijek mislim sve što sam mislila i tad. Koristim ga već duže vrijeme i ne planiram mijenjati šampon. Jednom u dva tjedna koristim Lee Stafford Bleach Blondes šampon. Ovo je jedan od dva silver šampona koje sam isprobala (drugi je Schwarzkopf BlondMe) i već pri prvom korištenju mi se svidio. Ostavljam ga na kosi duže od preporučenog vremena i nikad nisam imala problema radi toga. Ono što mi se sviđa kod njega je da zbilja neutralizira žute tonove, a kosa ostaje sjajna i njegovana.
Nakon pranja, kosu posušim ručnikom i stavljam masku/regenerator. Trenutno koristim Syoss Restore Deep Repair balsam, koji je ujedno i prvi Syossov proizvod koji sam isprobala. Zadovoljna sam omjerom cijene i kvalitete. Drugi regenerator koji trenutno koristim je Schwarzkopf Gliss Liquid Silk Conditioner. O njemu nemam veliko mišljenje, a preporučila bih ga osobama s manje zahtjevnom kosom, odnosno kosom kojoj nedostaje sjaja.
Rutinu završavam nanošenjem seruma odnosno ulja. Trenutno koristim  već spomenuti L'oreal Elseve Total Repair serum koji je moj favorit duže vrijeme. Nakon što ga nanesem, ostavim kosu da se posuši na zraku, a ukoliko sam u žurbi posušim ju fenom. 

Osim navedenog, jednom tjedno stavljam ulje prije pranja kose te ga ostavim bar sat do dva.  Moj osobni favorit je bademovo, a koristila sam i ricinusovo, kokosovo, čičkovo, avokadovo i maslinovo. U planu mi je kupiti arganovo te makadamijino. 

Koji su vaši omiljeni proizvodi za njegu kose? :)


Nema komentara:

Objavi komentar