ponedjeljak, 1. rujna 2014.

Summer empties

U ovom postu predstavit ću Vam koje sam proizvode najviše koristila, a sad se sele u kantu za smeće. :)

Kosa



L'oreal EverPure šampon za hidrataciju obojene kose - moj omiljeni šampon kojem se uvijek vraćam. Unatoč tome što ne sadrži sulfate stvara bogatu pjenu. Miris je biljni, ali se ne osjeti dugo nakon pranja, što je dobra stvar ukoliko ne volite jake mirise na kosi. Meni osobno ne smeta, jer sam se već navikla. Novi je već u upotrebi.

Schwarzkopf Essence Ultime Omega Repair regenerator - Ovaj sam proizvod kupila čisto iz znatiželje da se upoznam s Essence Ultime linijom. Kod njega me najviše oduševio miris, miriši poput luksuznog parfema. Poslije upotrebe nisam imala problema s raščešljavanjem kose. Mislim da ću ga opet kupiti, bar zbog mirisa.

Le Petit Marseillais Hair Nutrition Intense
maska - Francuski proizvodi koji su od nedavno dostupni i kod nas. Maska sama po sebi je gusta i nije potrebna velika količina pri upotrebi. Moram priznati da nisam primjetila nekakav wow efekt, ali možda ju opet kupim, čisto radi količine.

Garnier Fructis Goodbye Damage serum
- S obzirom da sam bila oduševljena regeneratorom i maskom iz iste linije, odlučila sam isprobati i serum. Lijepo zaglađuje kosu, ostavlja svjež ljetni miris, ali ipak sam se odlučila vratiti L'orealovom serumu.

Schwarzkopf BlondMe Silver šampon - Mini pakiranje silver šampona. Iako sam ga držala na kosi i duže od preporučenog, nisam primjetila nikakvu razliku u tonovima. Ne planiram kupiti opet.

L'oreal Elseve Total Repair serum - Otkrila sam ga prošlo ljeto i od tad se ne odvajam od njega. Jedina mana mu je količina (15 ml), ali mu to opraštam zbog djelotvornosti. Mislim da zaslužuje detaljniju recenziju! :) 


Tijelo
 

Neutrogena Deep Moisture - S ovim losionom sam imala love-hate odnos. Veliki plus je odlična hidratacija i pumpica, no s druge strane se dugo upija i imam osjećaj da je puno proizvoda ostalo neiskorišteno.

Garnier Intensive Care krema za ruke
- Ova krema je bila dio stalne postave u torbi. Upija se relativno brzo i pruža dugotrajnu hidrataciju. Volim ju još od zime, pogotovo s obzirom da nakon dugo vremena mi koža na rukama nije pucala i perutala se.

Nivea Sun Protect&Bronze - Najdraži proizvod ovog ljeta. Dajem joj 50% zasluga za brončani ten nakon mora! :) Uzela sam faktor 30, dovoljno, jer nisam izgorjela.

Hidrolat lavande
- Prva pomoć kod ugriza komaraca, opeklina od sunca, ali djelotvorna i za brzinsko osvježenje.

Nivea Double Effect dezodorans - Niveini dezodoransi su mi među najdražima, tako da me nije niti ovaj razočarao. Također mi se sviđa i miris.

Garnier BodyRepair losion
- Kao i krema za ruke, odličan proizvod. Nakon što potrošim zalihe, definitivno kupujem full size.

Yves Rocher gel za tuširanje
- Odličan ljetni miris koji se nažalost ne zadržava dugo na koži. Osim toga, nemam nikakvih zamjerki.


Lice/random

La Roche Posay Effaclar gel - Jedan od all time favorita. Koristim ga već nekoliko godina i ne planiram to mijenjati. Blag je na koži, ali ju temeljito čisti. Uz njega nemam potrebu koristiti bilokakve druge proizvode za skidanje šminke jer skida sve. Novi je već u upotrebi.

Balea matirajuća krema za lice - Najdraži Balein proizvod. Baš kao i prethodno spomenuti gel, ova krema je dio moje rutine zadnje 4 godine. Lagana, dok istovremeno hidratizira i matira kožu. Još jedan veliki plus je cijena (17.90 kn). Preporučujem svima koji traže laganu dnevnu kremu. Isto tako, odlična je kao podloga za make up.

Melem - Nakon dugogodišenjg korišenja Melema u kutijici, odlučila sam isprobati ovaj u stiku. Odličan!

Pyrus Beta Karoten - Druga polovica zasluga pripada njemu. :) Uzimala sam po jednu kapsulu svakodnevno, mjesec/dva prije ljetovanja.

Bademovo ulje - Kupujem ga u ljekarni. Odličan proizvod za suhu kosu/kožu. Povremeno ga koristim za skidanje make up-a, te naravno isperem sa LRP gelom.


Od kojih proizvoda biste željeli vidjeti detaljnu recenziju? Nalaze li se među ovim proizvodima Vaši omiljeni ili malo manje omiljeni proizvodi?

Nema komentara:

Objavi komentar