ponedjeljak, 1. rujna 2014.

Get to know me

Pozdrav svima. :)
Nakon dugo razmišljanja odlučila sam pokrenuti svoj vlastiti blog. Ovo je prvi post u kojem ću se ukratko predstaviti. Moje ime je Anamarija, a u svom blogu donosit ću Vam malen dio svog života. 



Od danas na Ancii's world potražite recenzije kozmetičkih proizvoda, savjete i slično koje sam sakupila posljednjih godina.
Osim make up-a, moja velika ljubav je informatika, biciklizam, a u zadnje vrijeme mnogo vremena provodim i uz house/trance glazbu.


Za početak ću odgovoriti na 25 random pitanja iz "Get to know me" tag-a.

1. Imaš li srednje ime?  Nemam. :( Ali da imam, voljela bih da je Antonija. 

2. Omiljeni predmet u školi? 
Do sad većina predmeta, posebno matematika i informatika, odsnosno stručni predmeti.
 
3. Omiljeno piće?
  Limunada i cedevita grejp.
 
4. Omiljena pjesma ATM? 
Sebastian Ingrosso, Tommy Trash, John Martin - Reload

5. Boja kose?  Plava! <3

6. Boja oči? 
Zeleno-plava.

7. Omiljena knjiga?
  Lav Nikolajevič Tolstoj - Ana Karenjina

8. Omiljena boja?
  Definitivno crna i bijela, ako se moram odlučiti za boju boju onda je to plava.

9. Omiljena životinja?
  Psi i mačke. :)

10. Najdraži parfem?
  Armani Code.

11. Omiljeni blagdan/praznik?  Božić! :) 


12. Jesi li završila srednju školu?  Jesam! :) Ove godine i uskoro krećem na fakultet.

13. Jesi li ikad bila izvan države?
  Jesam. Volim putovati.

14. Govoriš li koji strani jezik?
  Engleski i osnove njemačkog. U budućnosti mi je želja naučiti ruski.
 
15. Imaš li brata/sestru?  Da, brata. 


16. Omiljena trgovina?  New Yorker i, naravno, Müller.

17. Omiljeni film?  Obožavam Brže i žestoke u svim nastavcima, ali bilo koja dobra komedija/akcijski i slično uvijek prolaze.

18. Kako bi opisala svoj stil?
  Volim jednostavne, ali efektne stvari. Preferiram minimalizam! :)

19. Visina?
  Ponosnih 175 cm.

20. Imaš li kućne ljubimce?  Imam, psa i 4 mačke.

Nema komentara:

Objavi komentar