nedjelja, 8. ožujka 2015.

Schwarzkopf Blonde Ultime: 8-0 Medium Blond

Već neko vrijeme proučavam boje za kosu, konkretno, tražim "prirodno" plavu, pepeljastu nijansu kako bih ujednačila boju izrasta i obojeni dio. Nije bila toliko velika razlika u boji, ovisno o izvoru svjetlosti. No, pronašla sam, barem sam mislila da jesam, boju gotovo identičnu mojoj prirodnoj (slika). Riječ je o Schwarzkopf Blonde Ultime u nijansi 8-0 Medium Blond. Dvoumila sam se između nje i tamnije nijanse, odnosno 7-0 Dark Blond, jer sam uvijek bila uvjerena da je to nijasna moje prirodne kose, u što sam se uvjerila da nije (moja je svijetlija).

Što se tiče same boje, riječ je o trajnoj boji za kosu, dakle "level 3 od duration". Obećava prirodnu nijasnu plave boje i 100% prekrivanje sijedih. U kutiji se nalazi 60 ml boje, 60 ml razvijača za boju u bočici, upute za korištenje s rukavicama te 22.5 ml njegujućeg eliksira. Cijena je nekih 50-tak kuna. Ja sam koristila dvije kutije, s obzirom da imam dugu kosu.





Pri samom nanošenju bila sam zadovoljna bojom: lako se nanosi radi bočice u kojoj se miješa boja s razvijačem iako je nešto rijeđe teksture, a miris nije preintenzivan. Nakon 30 minuta potrebno je isprati boju s kose te potom nanijeti njegujući eliksir (koji bi trebao biti za 2-3 korištenja, svaki). Ja sam navikla stavljati veću količinu maske/regeneratora radi gustoće i dužine kose, pa sam tako odmah iskoristila obadvije tube.






Rezultat: očekivani vs dobiveni :)


Moram priznati da sam nisam zadovoljna! Sve se bojim što bi bilo da sam koristila 7-0. xD
Boja je ispala relativno tamno s ne baš željenim crvenkastim odsjajem. Nisam očekivala da bude identična onoj na kutiji, al' nisam ni ovo. Naravno, pričekat ću u nadi da će se bar malo isprat i onda, ako neće biti slična mojoj prirodnoj boji, staviti neki ultra svijetli preljev. Što se tiče kvalitete kose, nisam primjetila velika oštećenja, ali je, naravno, mrvicu isušena što planiram riješiti uz pomoć ulja.

To sum up, nisam pretjerano zadovoljna kvalitetom boje, a pogotovo ne nijansom. Kao što sam već napisala, uvjerena sam da će bar malo izblijediti, pogotovo dolaskom sunčanih dana.

Nema komentara:

Objavi komentar