četvrtak, 25. veljače 2016.

Omiljeni modni dodaci

Bok svima!
U ovom postu pokazat ću Vam omiljene dodatke koje najradije nosim.
Smatram da dobar komad nakita podiže svaku kombinaciju. Slažete li se? ;)

Krenut ću sa najstarijim predmetom ove liste, no isto tako i vjerojatno najdražim. To je sat kojeg imam još od krizme, a njegova starost se očituje nedostatkom pojedinih kamenčića. No, to ga i čini unikatnim. :)

Kad smo već kod satova, spomenut ću ovaj rosegold sat koji mi je prije nekoliko dana stigao s Ebay-a. Ne izgleda kvalitetno, no što očekivati za 3$? Ako ništa drugo, barem će nakratko biti šlag na tortu pojedinih odjevnih kombinacija.

Što se tiče prstenja, moram priznati da nemam baš neku naviku nositi ih. No, jedan mi je zapeo za oko. Dobila sam ga kao poklon, a kupljen je u Orient Silveru.

Nadalje, spomenut ću omiljene naušnice. Ovom prilikom izdvojila sam 4 para koja se nekako najčešće zateknu pod rukom.
Guess naušnice već sam spomenula u jednom od prijašnih postova. I dalje ih obožavam. Želja mi je kupiti pripadajuću ogrlicu i narukvicu. Ovo je jedan od komada nakita u koji sam se zaljubila na prvi pogled. 
Zatim su tu naušnice koje sam prije 2 godine kupila u Grazu na nekom sniženju za svega 2€. Mislim da bih i dan danas žalila da ih nisam uzela. Obično ih nosim na neke ozbiljnije prilike, recimo uz sako.
Najnoviji komad nakita, ujedno i najnoviji par naušnica su ove kockaste naušnice iz Orient Silvera. Kupila sam ih na sniženju od 50% tako da im je cijena bila svega 62.50 kn što se pokazalo idealnom prilikom da se nagradim za uspješno završen 3. semestar.
And last, but not least su ove naušnice iz DM-a. Kupila sam ih sasvim slučajno i iako ih smatram prenapadnim, mislim da se odlično slažu sa niže spomenutom narukvicom iz New Yorkera.

Prva i jedina statement ogrlica koju posjedujem je ova plava kupljena na dječjem odjelu u H&M-u. Najčešće ju nosim na tamnoplavu košulju, no još bolje izgleda u kombinaciji bijele košulje i plavih traperica.

I šećer na kraju je narukvica iz New Yorkera koju sam spomenula maloprije.
Moram priznati da uživo izgleda puno, puno bolje, no pokušala sam Vam barem malo prikazati njezine čari! :D
 I malo detalja...

Ovo su ukratko moji najčešće nošeni modni dodaci. Uglavnom preferiram jednostanije komade, po mogućnosti srebrne ili pak u boji srebra. 

Hope you enjoyed! 

Do idućeg posta... :*

Koji su Vaši omiljeni komadi nakita?


Nema komentara:

Objavi komentar