nedjelja, 26. lipnja 2016.

Summer2016 New In



Hi guys!
Today I decided to write post in English and Croatian, and my English is not perfect so if there will be any mistakes or misspelling I hope it won’t bother you!  :)
Today’s post is a haul, since I was shopping quite a lot lately. I’ll show you some of my favorite purchases and say a few words about it.
Današnji post je haul, s obzirom  da sam u zadnje vrijeme dosta kupovala. Pokazat ću Vam omiljene stvari i usput reći nekoliko riječi o njima! :)


First of all, I went to DM where I got two little things. First of them is foot mask. I like to nourish my foots by using different masks and since this was only 2,90 HRK, I decided to give it a try! 
Za početak sam otišla u DM gdje sam uzela dvije stvarčice. Prva je ova maska za stopala. Obožavam proizvode za njegu stopala, a kako je cijena po komadu bila 2,90 kn odlučila sam ju isprobati.

Also, I restocked on hair vitamins. These are the ones I have been buying for more than a year and they work nicely. Price is only 19,90 kn for 60 capsules. My boyfriend also likes them, a lot! ;)
Također sam obnovila zalihu vitamina. Ove kapsule kupujem već nešto više od godine dana i zapravo odrađuju posao. Cijena za 60 komada je 19,90 kn.

Then I went to Müller to get calcium and, of course, I bought way more than that. :)
Apart from calcium, I also got guarana which is nice for exhausting days. 
Zatim sam otišla u Müller kako bih kupila kalcij, a naravno uzela sam daleko više od toga! :)
Osim kalcija, uzela sam i guarana koja je odlična za podizanje energije.

Moving on to the hair care part of the haul. Since I’m running low on my shampoo and conditioner stash, I bought this L’oreal Hair Expertise sulfate-free shampoo for strengthening hair. I used to use this same shampoo for color-treated hair, which I quite enjoyed, so I decided to try this one as well. Price of this product is originally about 60 kn, but it was on sale for less than 40 kn.
Next haircare product I bought was Garnier Fructis mask for very damaged hair, which mine is, especially on sunny days. It was about 40 kn.
From L’oreal I also got Arginine Resist conditioner. It does its job and smells wonderful. Discounted price was 15,90 kn.
Prelazim na dio sa proizvodima za njegu kose. Kako mi polako ponestaje zaliha šampona i regeneratora (imate li i Vi zalihe proizvoda, jer nikad se ne zna? :D), uzela sam L’oreal Hair Expertise šampon bez sulfata za jačanje kose. Prije sam koristila crvenu verziju za obojenu kosu tako da sam odlučila isporbati i ovaj. Redovna cijena je oko 60 kn, ali je bio snižen te sam ga platila nešto manje od 40 kn. 
(EDIT: U međuvremenu sam isprobala šampon i odličan je!)
Idući proizvod je Garnier Fructis maska/kura za vrlo oštećenu kosu, što moja nažalost je, pogotovo s dolaskom sunčanih dana. Cijena je oko 40 kn.
Od L'oreala sam uzela i ovaj regenerator, Arginine Resist. Odrađuje svoj posao solidno i pritom odlično miriši. Snižena cijena je bila 15,90 kn.

Last thing I bought at Müller were this Scholl pads. This thing makes your party shoes more comfortable, so definitely give it a try if you’re a high heel lover! Price is 31,90 kn for one pair.
I zadnje što sam kupila u Mülleru su ovi Scholl ulošci za cipele. Pretvaraju sve Vaše neudobne cipele u najudobnije cipele na svijetu i vrlo vjerojatno ih nećete htjeti skinuti s nogu ni nakon duge večeri! :D Cijena za par je 31,90 kn.

Next store I went to was Zara Home where I bought few things for our apartment. First of them was air freshener in scent Black Vanilla. It is very sweet and warm, you have to love it! Price was 149 kn for 200 ml which is quite a lot for this type of product but I love it so much and it is worth the money.
Iduća trgovina koju sam posjetila je Zara Home gdje sam pokupila neke sitnice za stan. Prva od njih je osvježivač zraka u mirisu Black Vanilla. Miris je vrlo topao i slatkast, nemoguće mu je odoljeti. Cijena za 200 ml je 149 kn što je dosta za proizvod ove namjene, no vjerujte mi, nisam požalila ni lipe.

From Black Vanilla range, I also got linen spray for refreshing fabrics/clothes. This is way less intense scented than the first one, and the packaging looks a bit cheap. Price of this spray was 89 kn.
U istom mirisu sam uzela i sprej za tkaninu/odjeću. Ovaj miris je daleko manje intenzivan nego prethodno spomenuti proizvod, a ni pakiranje nije ni blizu. Cijena je 89 kn.

We also bought glasses for spirits for only 5kn per piece. And I think this is my boyfriend’s favorite part of this haul! (just kidding) :)
Također, u Zari Home sam našla i ove čaše za žeštoka pića za 5 kn po komadu. 


Last thing I got is this bar soap holder. I just fell in love with this. It looks classy and perfectly matches my bathroom. Price is 49 kn.
I zadnji proizvod koja sam kupila u Zara Homeu je posudica za kruti sapun. Oduševio me dizajn, izgleda nekako profinjeno, zar ne? Također se savršeno uklapa u moju kupaonicu. Cijena je bila 49 kn.

I also went to Douglas to get some skincare product.
I ran out of my face moisturizer, so I get Clinique Dramatically Different Cream which is favorite of mine for months now! It is a bit on a pricier side and for 50 ml you will have to pay 249 kn.
U Douglas sam otišla po dva proizvoda za njegu kože.
Kako mi je ponestalo kreme za lice, uzela sam provjereno, Clinique Dramatically Different Cream. Cijena za 50 ml je 249 kn, što je nešto više, no očekivano s obzirom na brand.

From Clinique range I decided to try this CC cream with SPF 30. It is a bit too dark for my current skin tone but it will be great for summer tan, soon! :D I got small package just to try it, 59kn.
Iz Cliniquea sam uzela i CC kremu. Sadrži SPF 30. Trenutno mi je pretamna, no čim malo potamnin, sigurna sam da će biti odlična. Uzela sam malo pakiranje, čisto za probu. Cijena je 59 kn.


Now, some fashion pieces!
First item are these Tommy Hilfiger wedges which I fell in love with! I found them at the Office Shoes for the price of 599 kn. 
Aren't they gorgeous? <3
A sad malo mode! :D
Prvo što sam kupila su ove Tommy Hilfiger sandale u koje sam se zaljubila na prvi pogled! Kupila sam ih u Office Shoesu, a cijena im je bila 599 kn. 
Zar nisu divne? <3



And last but not least is this Fossil watch. I wear this item every single day and still love it! I got it at Endi Centar for 999 kn.
I zadnje, no nikako najmanje bitno, je ovaj Fossil sat. Nosim ga apsolutno svaki dan i jednostavno obožavam! Kupljen je u Endi Centru za 999 kn.



This would be it! I hope you enjoyed this post!
Have you used any of mentioned product? What are yours recent buys? 

To bi bilo to! Nadam se da ste uživale/uživali u ovom postu! 
Jeste li isprobale neki od spomenutih proizoda? Što ste Vi kupovale u zadnje vrijeme?

Till next time… :*
Do idući put... :*


Nema komentara:

Objavi komentar