srijeda, 1. srpnja 2015.

Dodaci prehrani koje trenutno uzimam

Prehrana mi je vrlo bitna, odnosno dovoljan unos vitamina i minerala. Otkad sam postala studentica, kvaliteta moje prehrane se srozala maksimalno - uzrok tome su neredoviti obroci, brza hrana i slično. Uz sve to, našao se tu i stres i onda je nastao kaos u mom organizmu. To sam prvo primjetila po koži, najprije onoj na licu, zatim na kosi i noktima. Odlučila sam malo proguglati i pronaći dodatke prehrani koji bi bili saveznici u borbi protiv navedenih "simptoma".


Krenut ću s Dietpharmovim Centravitom Energy sa dodatkom Q10-a. Ovo su ujedno moji prvi multivitamini i koje god da sam isprobala, uvijek bi se vratila Centravitu. Dolazi u dva izdanja - obični i navedeni sa dodatkom koenzima Q10. Centravit je moguće kupiti u pakiranju od 30 ili 50 komada, a dostupan je i u obliku šumećih tableta koje nisam isprobala. Uzima se po jedna tableta dnevno.

Cijena izadnja sa Q10 je oko 90 kuna (50 komada po 1,28 grama), ali često možete pronaći cjelokupni Dietpharm asortiman snižen 20 - 30%.


Sastav:

 Jedna tableta sadrži 162 mg kalcija, 125 mg fosfora, 100 mg magnezija, 60 mg vitamina C, 40 mg kalija, 36.3 mg klora, 18 mg vitamina B3, 10 mg vitamina E, 6 mg pantotenske kiseline, 5 mg cinka, 4 mg željeza, 3 mg koenzima Q10, 2 mg vitamina B6, 1.6 mg vitamina B2, 1.4 mg vitamina B1, 1 mg bakra, 1 mg mangana, 800 µg vitamina A, 200 µg folata, 150 µg biotina, 100 µg joda, 30 µg vitamina K, 25 µg kroma, 25 µg molibdena, 25 µg selena, 5 µg vitamina D, 1 µg vitamina B12. 

Riboflavin (Vitamin B2), niacin, panotenska kiselina, vitamin B6, folati (folna kiselina), vitamin B1, vitamin C, željezo i magnezij doprinose smanjenju umora i iscrpljenosti. 
Tiamin (vitamin B1), biotin, bakar, mangan i jod doprinose normalnom metabolizmu stvaranja energije.

Centravit® ENERGY tablete preporučujemo kod:
* izloženosti stresu
* osjećaja umora i iscrpljenosti
* neredovite i jednolične prehrane
* oporavka od bolesti, posebno uz liječenje antibioticima
* različitih dijeta
* pušenja i alkoholizma
* povećanog fizičkog napora


Centravit uzimam duže od bilokojeg drugog dodatka prehrani i mogu reći samo jedno: djeluje i vrijedan je svake lipe! Ponekad bih napravila pauze između uzimanja da se uvjerim da nije riječ o placebo efektu i kroz par dana bi osjetila konstantni umor, iscrpljenost te uvidjela promjene na koži i noktima. Toplo preporučujem ako se nalazite u nekoj od navedenih skupina preporuke, ali i ako želite obogatiti svoj unos vitamina i minerala.

Slijedeći dodatak sam predstavila još prošle godine, radi se o beta karotenu. Ovo je dodatak sa kojim sam najviše eksperimentirala po pitanju brenda. Od Pyrusa (jeste li znali da je Pyrus u potpunosti hrvatska firma?), do Belupovog Bevital SUN-a, a trenutno koristim Natural Wealth Beta Karoten. Iskreno, nisam primjetila velike razlike u efektu, osim što Bevital Sun ima manji udio beta karotena, odnosno 5,67 mg, dok ostala dva imaju po 6 mg.
Cijene dosta variraju: 
*Pyrus Beta Karoten - 60 komada, oko 80 kuna (kataloška prodaja)
*Belupo Bevital Sun - 30 komada, oko 85 kuna (možete ga pronaći u ljekarnama)
*Natural Wealth - 100 komada, oko 120 kuna (također je dostupan u ljekarnama)

Sastav:
Pyrus Beta Karoten
Belupo Bevital Sun
Natural Wealth
Uloga beta karotena je da štiti kožu od štetnih vanjskih utjecaja, iako je poznatiji kao "tablete od kojih potamniš - izvor: forum.hr :D".
Dva su razloga zbog kojeg uzimam beta karoten:
*Inače sam vrlo svijetla i nikako ne mogu potamniti. Prošle godine sam ga uzimala nekoliko mjeseci prije odlaska na more i - dogodila se čarolija, dobila sam predivnu brončanu boju!
*U tom periodu mi se stanje kože naglo poboljšalo! I sad, kad ga prestanem uzimati, nakon nekog vremena primjetim koliko mi zapravo znači.

 Beta karoten preporučujem ukoliko imate problema sa nepravilnostima na koži, alergijama na sunce kao i svima koji se izlažu suncu više nego bi trebalo. PS Nemojte zaboraviti na zaštitni faktor!!

I za kraj posta, nešto što sam slučajno uzela u dm-u, nakon trostrukog bojanja kose, odnosno uništavanja. Riječ je o Das Gesunde Plus Haar Vital Komplexu sa cinkom, vitaminima za kosu. Prije ovog nisam isprobala apsolutno ništa s ciljem za zdraviju kosu. Ono što je prevagnulo kod kupnje ovih tableta je visoka koncentracija biotina koji je zaslužan za rast kose, ima ga čak 150 µg, što je 300% preporučene dnevne doze, čime može konkurirati mnogo skupljim dodacima namijenjenim za rast kose. 
Cijenom je vrlo povoljan, za samo 20 kuna dobit ćete čak 60 tableta. 

 Sastav:
Pozitivan učinak sam prvo primjetila na noktima i kožici oko njih sa kojim redovito imam problema, a nakon nekog vremena uvidjela sam puno mlade kose, ali i da je kosa općenito zdravija i sjajnija. Uz sve to, moram napomenuti da mi je kosa rasla puno brže nego inače. :D Pogotovo ako uzmemo u obzir da se u zadnje vrijeme šišam svakih 2-3 mjeseca i to po nekoliko centimetara, a ne samo vrhove! Moram priznati da sam oduševljena omjerom cijene i kvalitete.
Preporučila bih ovaj proizvod svima koji žele poboljšati kvalitetu i gustoću kose. Ne možete puno izgubiti s obzirom na cijenu. :)

Za kraj, želim reći da bi se prije bilo kakvog uzimanja dodataka prehrana a.k.a. vitamina i sličnog bilo dobro posavjetovati sa vašim liječnikom.
Anyway, ja sam pronašla svoje saveznike zdravlja i ne mislim se skoro odvajati od njih. :)

Koristite li štogod od dodataka prehrani? Koji su vam omiljeni, a koje ne biste preporučile najboljoj prijateljici?


Nema komentara:

Objavi komentar